loading...
My Music
علیرضا بازدید : 167 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

آهنگ بسیار قشنگ از محسن چاوشی!

 

توی این خونه پوسیدم خدایا

مگه دیوار اینجا در نداره

چقدر باید تحمل کرد بی عشق

مگه دنیا درو پیکر نداره

چشام کم سو شد از بس گریه کردم

نمی دونم کی از این خونه میرم

دارم می پوسم و چشم انتظارم دارم می میرم و از رو نمیرم

هی سر به راه تر هی سر به زیر تر

هی گوشه گیر تر

هر لحظه خسته تر

هر لحظه تلخ تر هر لحظه دیر تر

دنیای من تویی دنیا ولی میگن زندون مومنه

آخه چه جوری از خیر تو بگذرم

این غیر ممکنه

درست از اولین باری که رفتی درست از اولین باری که مردم

درست از آخرین برگی که باختی درست از آخرین دستی که بردم

درست از روز اول رفته بودی همون روزی که من از دست رفتم

عزیزم عشق تو بن بست من بود منم تا آخر بن بست رفتم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان گرامی هدف من از ساخت این وب فقط سرگرمی و تفریحی و دانلود و...بوده و جنبه طرفداری از خواننده گان محترم را ندارد. من قصد دارم در این وب آهنگ ها و مطالب و... از خواننده گان محبوب خودم را قرار بدم. امیدوارم مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیره! *موفق باشین* «علیرضا»
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین خواننده از نظر شما؟؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 151
  • بازدید کلی : 6,641
  • کدهای اختصاصی
    ابزار پرش به بالا