loading...
My Music
علیرضا بازدید : 92 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

اگه از دست همه خسته شدم
به تو که بدجوری وابسته شدم

به تو که نمی تونم راست نگم
به چشات هرچی دلم خواست نگم

توی دست تو اسیری خوبه
جونم و ازم بگیری خوبه

با این که کوهه دردم ، با این غم زیاده
همین که با تو باشم ، از سرمم زیاده

وقتی لبات بخنده ، چشات که شاد باشن
انگاری که تو دنیا ، نقل و نبات می پاشن

با این که کوهه دردم ، با این غم زیاده
همین که با تو باشم ، از سرمم زیاده

به دلم میگم که مغرور نشه
با تو باشه از دلت دور نشه

نون مجنون که آب جور کردم
من که دنیا رو ازت پر کردم

کم نکن سایه تو و از روی سرم
با تو که باشم از عالم بدرم

وقتی لبات بخنده ، چشات که شاد باشن
انگاری که تو دنیا ، نقل و نبات می پاشن

با تو همیشه خوبم یه روزه بی غروبم
با اینکه دردمندم دلم می خواد بخندم

با این که کوهه دردم ، با این غم زیاده

همین که با تو باشم ، از سرمم زیاده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان گرامی هدف من از ساخت این وب فقط سرگرمی و تفریحی و دانلود و...بوده و جنبه طرفداری از خواننده گان محترم را ندارد. من قصد دارم در این وب آهنگ ها و مطالب و... از خواننده گان محبوب خودم را قرار بدم. امیدوارم مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیره! *موفق باشین* «علیرضا»
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین خواننده از نظر شما؟؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 133
  • بازدید کلی : 6,623
  • کدهای اختصاصی
    ابزار پرش به بالا